Update..update...

Hello sume..

Sorry tk update byk new item minggu ni.. but I promise coming soon.. sbb few item tu lum smpai.. almaklumlah.. sy kt Ayer Keroh Melaka.. fabric supply n such hampir sume dr KL..Jadik supply item ada yg lum smpai jd project ada tergendala sikit arr..  But coming soon utk order dr Febi Soosani, Fathi, Norenah, Sheera, Elfifah, Emma, Kadijah.. lg few names saya terlupa lak nama.. sume project dlm proses ya.. And u know what mesin comel singer saya (mesin lama) sudah overhaul rsnya.. dh kna hantar kedai.. nasib baik sy ada lg mesin lain.. I guess sy dh lanyak itu mesin smpai sakit dia.. sian... skrg sy lanyak mesin singer 988 saya pulak.. Nampak gayanya nk kna menabung utk beli mesin jait industri la pasni..

Saya juga klu boleh harap sesiapa yg berminat nak order akan email sy ninieaziz@yahoo.com utk inquiry.. sbb klu sms,ym n bbm leh mendatangkan konpius di kepala sy.. so klu email senang saya nk refer.. selain klu ym tu nama nickname yg canggih2 lagila pening ahkak tau...

Sume order tu sy take it seriously.. dan sy dh gitau klu order tu waiting period nya certain2 time jd harap sabarlah menunggu turn anda tiba.. tk sedap la hari2 dingdong saya kan.. sian ahkak tau.. klu dh siap ahkak gitau cepat2 k....

Ok till then...

Babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......