online bizz dan courier service..

Sejak awal start bizz online sy mmg bertukar2 courier service..kejap ok..kejap tak ok..bila ok Alhamdulillah.. bila tak ok.. saya kena maki.. the thing is..online bizz mmg bergantung pada courier service..kami boleh cepat2 wrap dan courier order tu.. lps tu bg track number pd customer.. tp sayangnya kami takde right utk mengawal pergerakan parcel tu bila lewat tiba.. mmg sykt courier janji macam2..24jam sampai la... itu la dan ini la... tp bila parcel tk tiba seperti dijanjikan mmg kami kena maki.. pg ni ada yg maki sy sbb parcel tak sampai2.. dan letak msg beserta sms dgn capslock menunjukkan betapa marahnya dia kat saya.. jgnlah macam tu..sy berniaga secara jujur dan ikhlas..parcel lewat bukan bermakna saya ni yg menipu.. apa2 pun sykt courier sy skrg ni mmg dah byk kali bagi saya masalah mcm ni smpai sy kena ganti order.. selamat tinggal Kangaroo Express saya bercerai talak tiga dgn kamu!!!!!